vrijdag 5 februari 2010

Steun..

Donderdagavond lekker gelopen, gasttrainer Nancy geeft een lekkere training,4x4 minuten en 4x2 minuten versnellen, vooral bij de loopscholing wordt ineens duidelijk hoe het wél moet, zij doet soepel voor hoe je bepaalde technieken moet doen, een vrouwelijke trainer is zo gek nog niet..
Vanavond gelopen met gelzooltjes, ik heb afentoe wat last van mijn achillespees, verbindt de kuitspieren met het hielbeen, een vervelend gevoel. Maar al pratend wordt me duidelijk dat bijna iedereen die aan het trainen is voor de marathon, wel wat heeft. Gelukkig allemaal te verhelpen met wat steun; steunzooltjes, steunkousen,we lijken wel een stel oude wijven als je ons hoort praten, het hoort er kennelijk bij in de voorbereiding.
Ik ga zo naar Jop, de sportmasseur, het is preventief, ik wil het trainen volhouden.

Op http://www.blessure-aanwijzer.nl/achillespeesblessure.htm, is meer te lezen over de achillespees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten