zondag 10 april 2011

ADO-Vitesse

Ik ben eigenlijk geen voetbal-fan. WK's en EK's zijn leuk vooral door de gezelligheid eromheen. ADO is haags ik ben van geboorte haags, Vitesse is arnhems ik woon al weer jaren erg blij in Arnhem. Via mijn zwager kaartjes gekregen met uitzicht vanuit de business-seats, hapje/drankje erbij, de gezelligheid is hier (gelukkig) ook!
Een niet hele bijzondere wedstrijd, wel vooraf aan de wedstrijd; 1 minuut stilte voor de brute moord op 6 winkelende nietsvermoedende mensen in Alphen a/d Rijn. Mooi, ik kreeg tranen van in mijn ogen.
ADO,ik ben voor ADO. Dat is vooral om in mijn hardloopgroepje er een aantal vitesse-mensen meelopen. Met ADO gaat het goed, vierde op de ere-divisie lijst (nu kans op europees-voetbal) en met Vitesse gaat het minder, zij moet hard werken om niet in de de allerlaatste regionen te belanden.
1-0 is de weinig bijzondere uitslag. 'OhOh, Den Haag', het denderde door het mooie stadion. Ik krijg kippevel. Lekker dat haags.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten