zondag 20 december 2009

Géén Bruggenloop in Rotterdam

Ik was vanmorgen vroeg wakker, kijk naar buiten en de sneeuw komt horizontaal voorbij mijn zolderraam..heerlijk denk ik, ga thee zetten, broodje smeren en installeer me achter mijn pc om op www.bruggenloop. nl te kijken of de 15 km doorgaat, geen bericht. Dan maar een smsje naar mijn, in Rotterdam wonende, broertje, ook daar komt de sneeuw horizontaal voorbij. Ik vrees het ergste, Tonny belt me en heeft al gezien dat de loop is afgelast, Maarten belt me 20 minuten later. Aardig. Om half 11 kondigt Rijkwaterstaat een weeralarm af, bij geen noodzakelijke vervoersreden laat de auto staan, is het advies. Met slee, dik ingepakte dochter en man gaan we naar een heuvel op de Paasberg, veel kinderen zijn al aan het sleeën, teruglopend hebben we het over Irish Coffee en pompoensoep, lekker dagje zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten