vrijdag 18 december 2009

Lopen in de sneeuw

Lopen op donderdagavond is met een klein clubje van 7 mensen bij groep 4. Bij groep 5 is de groep wel wat groter maar lang niet iedereen is er. Laten we de mensen die er waren 'de bikkels' noemen, sneeuw, kou, donker, veel redenen om vooral thuis te blijven met warme chocolademelk met slagroom. We lopen via het Openlucht museum langs een stukje A15 en slaan rechtsaf achter de kazerne het bos in, donker maar zó ontzettend mooi, de heide ligt er maagdelijk wit bij volgens trainer Joop, die er gelijk wat andere gedachtes bij krijgt, maar dat terzijde..Via de Apeldoornseweg weer terug naar Ciko met 12.3 km op de klok. Onderweg dacht ik steeds droge voeten te hebben, als ik mijn loopschoenen uitdoe zijn mijn sokken zeiknat én koud, gelukkig geen blaren. We borrelen met een select groepje wat na. Lekker gelopen, goed dat ik ben gegaan.
Foto is genomen begin dit jaar tijdens een zaterdagmorgenloop, gister (helaas) geen camera meegenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten