vrijdag 11 juni 2010

Efteling

Met z'n drieeën naar de Efteling, dochter kreeg dit als kadootje omdat ze vorige week haar zwemdiploma-C had gehaald.
Een mooie dag, niet al te druk en een mooi aangelegd park, ik was daar van onder de indruk.
Veel gedaan; Villa Volta, spookhuis met ronddraaiende banken én muren, de Vliegende Hollander; een boot die na een aantal bochten met veel gespetter door het water gaat, Dromenland; "dáár wil toch iedereen wonen" verzuchtte mijn dochter.., Fata Morgana; mooi gemaakt Arabische wereld. De klapper , voor mij, was de Python, dochter durfde niet en dat was maar goed ook, twee keer over de kop (denk je dat je het hebt gehad) en daar gelijk achteraan de schroevedraaier, een beetje onvast op de benen kom ik eruit, veel bankjes langs de uitgang wijzen erop dat ik niet de enige ben.

Een tip op de site van de Efteling, er staat hun verwachtingen op wanneer het rustig is/gezellige drukte/ erg druk is, wel een aardige indicatie omdat te raadplegen.

Foto is gemaakt bij een pin-automaat in de vorm van een schatkist, grappig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten