dinsdag 29 juni 2010

Eindelijk!

Eindelijk, ik loop weer eens écht lekker! En het was geen mietjes-loopje; ten eerste warm, rond 25 graden celcius, ten tweede mul zand, en ten derde (niet te onderschatte reden) getraind door Gordon. Gordon een fijne man in de omgang, als trainer denk ik altijd 'o jee Gordon op de agenda'. Net als vanavond, een RDL (rustige duurloop) staat op het programma, kan weinig mee misgaan ,denk ik nog in mijn onschuld, ik heb sinds de marathon nog steeds maar 'één stand van lopen' en dat is rustig maar erg lang vol te houden, versnellinkjes/sprintjes/heuveltjes het is niet meer aan mij besteed, tot vanavond dus; heuvels op/stronken/vol in de zon..ik weet niet wat er met me is, ben ik toch meer van de trails? Ik loop als een tierelier, terugkomend bij Ciko, bezweet, benen zwart, dorstig, ben ik blij dat ik éindelijk weer écht plezier in lopen heb, de zomer mag beginnen!

Het kaartje is van Jan Vullings

Geen opmerkingen:

Een reactie posten