donderdag 1 juli 2010

Te heet om te lopen

Op weg naar Ciko ben ik eigenlijk veels te duf; vanmiddag met dochter naar het zwembad en daar was te weinig verkoeling. Op haar school hebben ze het tropenrooster ingesteld; om 8 uur beginnen en om 1 uur weer naar huis, een prima initiatief..Het waarom ik wil gaan lopen weet ik niet en ben altijd weer verrast hoeveel mensen er zijn, met een groep van 15 mensen gaan we naar het dichtstbijzijnde rondje in het bos, trainer Maarten heeft water bij zich. 5 rondjes van 1,1 km maken we, iedereen gaat te hard van start (vind ik), ik loop in mijn eentje achteraan, laat me niet gek maken. Als we terug zijn staat er rond de 8 km op de klok, prima. Na water en thee gaat iedereen naar huis, iedereen is moe en te bezweet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten