vrijdag 1 januari 2010

2010

Dit wordt het jaar dat ik eindelijk me ga wagen aan een marathon. Mijn leven lang, ik zit vanaf mijn negende al op atletiek met een tussenstop van 15 jaar, vind ik de marathon toch wel erg stoer. Al een tijdje een 'grote bek' dat ik in Rotterdam ga lopen en ,als beste voornemen van 2010, ingeschreven op 01-01-'10.
Nog 99 dagen te gaan..
Volgende week maandag overleg met het clubje wijze mannen en vrouw die meerdere marathons op hun naam hebben staan, we gaan het schema bespreken, inschrijven van wedstrijdjes, voedingstips en wat er nog meer aan marathon-dingetjes zijn.
Het lijkt me leuk, alleen ik voel me een beetje nietig, moet nog veel km's maken voor ik op 11 april aan de start sta..

1 opmerking:

  1. Hi Ursula,

    Leuk dat je ingeschreven bent. Ik heb het zelf vorige week gedaan. Je bent een goeie loopster dus het gaat je zeker lukken.

    groeten, Frans

    BeantwoordenVerwijderen