zaterdag 23 januari 2010

Rondje van 27 km

Ik sta vanmorgen vroeg op, voel me sterk sinds vorige week zaterdag waarin ik met gemak 22 km wegloop. De avond ervoor heb ik lekker bijgepraat én gegeten met vriendin Patty in Driebergen, kennelijk is dat een goede voorbereiding voor mij. Op deze ochtend staan Jan en René klaar voor de 28 km, Saïd en ik twijfelen maar als het goed gaat ben ik van plan de extra lus te maken waardoor ik op de 27 km sta. Het is eigenlijk nog te vroeg in mijn schema voor Rotterdam, maar ik heb het nodig voor het zelfvertrouwen merk ik. Veel verder dan de halve marathon heb ik niet gelopen en wil gewoon weten of ik het lekker vind om net die paar km's extra te maken. Het gaat super, ik heb geen spijt, mijn benen, mijn lijf, mijn gedachtes kunnen het aan. Het verder uitbouwen kan beginnen, die extra 5 km bovenop de 27 km moet ook kunnen.
Rotterdam ik kom eraan!

Heel toevallig ook al zondagavond in Rotterdam maar dan voor héél iets anders; Vrienden van Amstel Live in Ahoy, een kadootje van mijn opdrachtgever Heineken, ook leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten