vrijdag 19 maart 2010

Beresterk.

Ik betrap mezelf er op dat de marathon wel een belangrijk onderdeel van mijn leven aan het worden is, vandeweek vroeg een collega-trainer aan mij hoe het met me gaat, ik zei 'goed, ik ben aan het trainen voor de marathon..'.
Gister een lekker rondje Koningsweg van rond de 16km gelopen, met de lente in de lucht en een halflange tight aan voelde ik me helemaal het 'baasje'. Met een oud-ciko'er Joost een stuk opgelopen samen met Edwin, Jan ,Herma, Rene, Merlijn en Hubert. Het vertrouwen is weer terug, want na de cpc van afgelopen zondag voelde ik me dinsdagavond moe en liep op halve kracht. As zondag Eerbeek, mijn laatste wedstrijdje voor Rotterdam en de lange afstanden, ik vind het prima zo, misschien niet helemaal alle km's gehaald volgens het schema maar ik voel me beresterk, Ursula betekent beertje en aangezien ik getrouwd ben met een 'de Bruin'.., en daar doe ik het ook voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten