maandag 15 maart 2010

Wâtheur...!

Het was niet in de planning deze loop 'in het haagse' maar achteraf toch erg leuk om gedaan te hebben.
Afgelopen vrijdag wilde ik voor mezelf 30 km gaan lopen samen met Tonny, door afspraken ed liep ik s'morgens in mijn eentje de Posbank op,ik had gewoon geen zin..de avond ervoor nog getraind bij Ciko, ik wilde even niet meer met lopen bezig zijn. Dus na 10 km stond ik weer voor mijn deur, dus..geen 30km loop maar wel in mijn hoofd bezig met 'en nu?'. Broertje (petertje dropvetertje) gebeld met de vraag 'doe jij nog de cpc?' en zo stond ik dus gister aan de start. Zwart, welteverstaan, voor 19 euro kon ik een startnummer kopen maar er was geen tijdregistratie, dus voor mij geen enkele nut om me in te schrijven, wel een medaille gekregen..je bent haags of niet.. met broer lekker gelopen, ik iets te hoog in tempo en hij iets te laag, hand-in-hand over de finish. Leuk!
En oja, bij de drankposten werd een drankje aangeboden, het smaakte naar water..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten