zondag 7 maart 2010

Moed


Het rondje van 30 km in Vorden moest voor mij het 'erop of eronder gevoel' geven voor de marathon in Rotterdam. Een tijd had ik niet in gedachte, onder de 3 uur lopen zou mooi zijn, op z'n minst 10 km per uur maar vooral het gevoel ná de finish dát moet goed zijn voor mijn zelfvertrouwen. Én het zelfvertrouwen heb ik! Lekker gelopen, rond de 11,4km per uur met een 'lichte' afname naar 10,8 bij de laatste 7 km, ik begin een echte marathonloper te worden... Eenmaal over de finish voel ik me super,geen rare pijntjes (die ik later wel heb als ik eenmaal ben gaan zitten),zelfs geen 'appeltaart-moment', het lopen ging gewoon goed met een uiteindelijke tijd van rond 2,45 (de precieze tijd moet nog op uitslagen.nl komen). Met dank aan Michel, waar ik 25 km lekker mee gelopen heb, tussentijden gaf hij regelmatig aan mij door en verder praten, veel praten, over marathons, Staatsbosbeheer, boerderijen, kastelen(3 geteld) en kinderen. Rotterdam, volgens mij, kom ik eraan!
Loopkaartje is van Jan Vullings.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten