zaterdag 10 april 2010

Skivakantie 2010


Leuk, fijn en een aanrader; Valloire. Een mooi ski-gebied in de franse Alpen.
Genoten heb ik, tot de laatste dag..gevallen op mijn linkerknie en daardoor de schrik van mijn leven om de marathon van Rotterdam niet te kunnen lopen. Een paar dagen later, thuis en bij Jop de masseur geweest, denk ik dat ik wel weer redelijk op de been ben.
Vandaag, the day before, doe ik bijna niets; krantje lezen/administratie doen/foto's bekijken/wandje behangen/eten.
Het ziet er voor morgen goed uit; 11 graden, een briesje, zonnetje en wat wolkjes, kortom de ideale omstandigheden om een marathon te lopen.
Ik ben zenuwachtig..eet vanavond nog mijn bord pasta, drink nog veel thee, ga in bad en naar bed.
Morgen, morgen is de grote dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten