zaterdag 10 oktober 2009

Loenen

Vandaag een lekker loopje gedaan van 10km in Loenen, samen met Kees ernaartoe gereden, ingelopen en allebei ons plan getrokken wat betreft de wedstrijd en ik had het geluk dat ik wat sneller was op deze afstand, ik schat dat ik rond de 47 minuten heb gelopen want er was geen tijdregistratie. Inschrijven was in de plaatselijke 'vooral uw feesten en partijen'- tent, de start werd aangegeven met een lijntje van krijt, het is een leuk knutterig loopje maar daardoor zo leuk. Erg mooi waren de prachtige herfsttinten op de Loenermark, het weer viel erg mee, een beetje zon en de temperatuur rond de 18 graden.
Herma en Gordon trokken allebei hun eigen wedstrijdplan op de 21 km, Herma liep net onder de 1 uur 50, een supermooi resultaat voor de heftige klimmetjes, glibberige paadjes met soms een stuk paardenpad. Eindresultaat was voor mij leuk; tweede vrouw op de 10km, de 'presentator' riep wel 10 keer mijn naam om. Het loopje in Loenen, een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten