zaterdag 3 oktober 2009

Rondje Warnsborn

Zaterdagmorgen begint al goed..de auto start niet, tja ik ben een luie loper, ik ga met de auto naar de atletiekbaan om daar te gaan lopen, ik heb al veel mensen horen klagen over mijn rare gedrag. Maar goed, zaterdagmorgen iets voor 9 uur, wetende dat mijn hardloopmaatjes er staan, sprint ik op mijn oude fietsje de Geitenbult op, de eerste hartslag- oppepper heb ik voor vandaag al gehad, maar ik heb het gered.
Tijdens het inlopen worden we verrast door twee grommende grote honden (geen idee welk merk, maar zien er bijterig uit), hartslag is in nog geen half tijd flink te keer gegaan..het weekend is begonnen.
De loop van ruim 19 km is verder prachtig, lekker weer, een zonnetje, langs velden, bossen, de herft maakt zijn intrede, ik ben een blij mens, wat is de natuur toch prachtig in deze omgeving.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten