zaterdag 24 oktober 2009

Zaterdagmorgen

Met een grote groep vertrekken we in een 'net-niet' regen-ochtend, gelukkig is Wim weer van de partij, het loopt lekker als hij de leiding heeft. Een 'appeltaart-moment'heb ik op de laatste 3 km, voor degene die het nog niet weet; als het met lopen niet meer wil lukken en ik zit er doorheen dan kan ik alleen nog maar aan appeltaart met slagroom denken, ik denk ook dat dat het moment is dat ik overga op vetverbranding, na een paar minuten ben ik het appeltaart-moment ook weer kwijt, de (vet)verbranding loopt dan goed..mooi, want dan kan ik ook écht aan de appeltaart!
Een grote ronde wordt het uiteindelijk, om 11.30 zit ik pas weer in de auto. Een mooie training voor over 2 weken als we met 22 man op Terschelling zitten om op zondag de Berenloop te ondergaan, leuk! Ik kijk ernaar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten