vrijdag 25 februari 2011

Een Bart-training

Lekker gelopen gisteravond, nergens last van; geen opspelende scheenbeen, geen stramme kuitspieren, niet misselijk geworden van de 400 meter baanrondes...
Volgens een 'oud gezegde' is de beste methode als het hebt over blessure-vrij lopen niets anders dan luisteren naar je lichaam. Ik houd me eraan.
Dus geen doldrieste baantjes op de baan zoals gister op het programma stond, wel te verstaan 12 (!) x 400 meter. Eraan denken maakt me al misselijk, nee ik ging mee met Bart, met een groepje hebben we in een rustig tempo met afentoe eigentempo zo'n 12 km gelopen, het was prima zo. Ik loop met plezier en daar gaat het om.

1 opmerking:

  1. Fijn dat je met plezier hebt gelopen, Ursula. Ook ik heb gisteravond met veel plezier gelopen, 12 volgens jou misselijk makende rondjes van 400 m lang. Net als de rest van de groep, begreep ik van hen. En vorige week liep ik met evenveel plezier het door jou zo gewraakte testrondje. Ik vind het niet erg respectvol richting de trainers en de lopers van groep 5 dat je zo negatief op je blog schrijft. Dat jij op dit moment niet met groep 5 kunt meekomen is zeker geen schande maar toch ook geen reden voor negativiteit en het afgeven op het plezier van anderen? Ik vind het niet erg sportief van je.

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen