zondag 27 februari 2011

lopen op zaterdag

Zaterdagmorgen is toch wel mijn favourite; een beetje regen, negen uur dus licht en dus het bos in. S'avonds is het toch nog altijd een beetje behelpen met donker en dus over straten lopen.
Rond de 20 km gelopen, mijn totale km's deze week zo'n 40 km (ik houd het niet exact bij). Ik merk als ik zo'n 40 tot 50 km per week loop ik op mijn best ben, gewoon km's maken; geen tijden, niet teveel snelheden.
Deze ochtend lopen we via Warnsborn richting de Amsterdamse weg, steken over richting Oosterbeek, met een kleine omweg langs het klooster gaat de groep van 13 uitelkaar; de marathonlopers maken een lus, wij gaan via de Amsterdamseweg weer terug, heide, Warnsborn, bos, weg, het is mij om het even. Om iets over 11 uur weer terug, genoeg energie voor de rest van de dag. Ik loop lekker.

(kaartje is van P. hij heeft vooraf een lusje gemaakt, het loopkaartje klopt niet helemaal)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten