zaterdag 22 januari 2011

Het mannetje met de kuif

De eerste echte zaterdagloop van dit jaar, eerlijk is eerlijk, tot nu toe nog geen 21km-loop gedaan. Op het laatst, zandheuvel op, had ik het zwaar erg zwaar, maar ja de geur van appeltaart rook ik al en daar doe ik alles voor.

Met P. alles goed uitgepraat,cikoleaks ligt achter ons, we kunnen allebei nog altijd in groep 5 blijven lopen en hebben afgesproken 'on speaking terms' blijven.
Wel zo volwassen.

Mooie loop over de hei, winterse bossen, zompige graspaden,leuke groep met Herma erbij. Gezellig.

Thuisgekomen staat de appeltaart in de oven, na het douchen en aankleden loop ik de keuken in en gaat net het pringeltje van de oven die mij laat weten dat de appeltaart klaar is, ik ben kennelijk een ster in time-mangement..

Opvallend aantal mensen zijn weer bezig (in hun hoofd, zeggen ze)met een marathon en maken toch alweer een extra rondje, zoals op dit kaartje van Jan V. hij heeft vooraf al 5km gelopen. Als ik in de auto stap gaan drie mensen nog een extra rondje lopen, 'jaja, denk ik, in hun hoofd bezig met de marathon'. Maar goed als je het gemiddelde neemt wat de gemiddelde groep heeft gelopen dan zie je de looproute als een mannetje met een kuif. Een hele grote kuif.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten