maandag 3 januari 2011

Sterk!!


2011 was 3 uur koud begonnen, na het vuurwerk afsteken, en ik maak mijn eerste afspraak met twee buurmannen om op 2 januari 2011 om 10 uur te gaan hardlopen. Een beetje dronken was iedereen wel, dus ik had wat twijfels die totaal ongegrond waren; de buurmannen stonden strak in het het (hardloop)pak klaar om te gaan lopen! Een beetje snelle manier van warmlopen was het wel voor mij, kon bijna niet meer praten, maar ik kan wat hebben..Uiteindelijk een mooi rondje gemaakt van ongeveer 10 km door sneeuw/zonnnetje/heuveltjes/heide. Wat is het toch mooi hier! (ik blijf het schrijven). Dussss...ik ben wél sterk! Het goede voornemen (ik doe dus nooit aan voornemens maar deze is makkelijk) is; dinsdagavond om 19.00, donderdagavond om 19.00 én zaterdagmorgen om 09.00 staat Ursula Driessen voortaan weer te trappelen om te gaan hardlopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten