maandag 24 januari 2011

T-mobile

Arnhem, 23 januari 2011

Betreft; Herinnering Uw nummer 0614790064

Geachte heer/mevrouw,

In het jaar 2009 heb ik een aantal pogingen ondernomen om gebruik te maken van de diensten van T-Mobile, meerdere keren heb ik formulieren in moeten vullen omdat uw administratie niet op orde was, een van de laatste keren in april 2010, het liep op niets uit.
In oktober 2010 ‘mocht’ ik eindelijk klant worden bij T-Mobile, dat was inmiddels niet meer nodig. Ik ben zelfstandig ondernemer en kan niet een jaar wachten om eindelijk klant bij T-Mobile te kunnen worden.

Om bereikbaar te blijven voor mijn klanten, die ik wél graag goed te woord wil staan en zeker niet via dwangbrieven ga bedreigen, heb ik de vrijheid genomen met een andere provider in zee te gaan, te weten BEN, wellicht bij u bekend. Een goedkopere variant die mij wel goed bereikbaar maakt voor mijn klanten die ik als zelfstandig ondernemer hard nodig heb.

Wat T-mobile nu met mij doet is werkelijk stuitend; mijn eerste aanmelding dateert van 10 oktober 2009, mijn tweede aanmelding dateert van 29 april 2010. In mei 2010 werd ik gestalkt met onleesbare mms-berichten. Uiteindelijk in oktober 2010 vind T-Mobile het nodig om mij eindelijk als klant in de armen te nemen door middel van spookfacturen. Ik dank u hartelijk.

Door zo veel vergissingen kan ik u als provider en zorgzaamheid met mij als klant niet serieus nemen. Vele klanten zijn daar ook inmiddels achter, zoals een bekende cabaretier die vervolgens wel goed wordt geholpen. Ik, eenvoudige ondernemer, kan alleen maar betalen voor deze slechte service.
Ik ga ervan uit dat u met een soepelere ontbinding richting mij komt, want deze klantservice is allerminst een verrijking.

U kunt mij kennelijk bellen via een bij u bekend telefoonnummer, want nummerbehoud had ik aangevraagd…succes!
Met vriendelijke groet,

U.Driessen

Bijgevoegde kopie van de dwangbrief.

1 opmerking:

  1. Mooie brief!!

    Vandaag probeer ik mijn contract te verlegen. Krijg ik eerst te horen dat er een update plaats vind en dat ze niks voor me kunnen beteken. (update... maandag... spitss uur... raar... op twitter heet het een computer STORING) Dacht dat ze met de klanten blij moesten zijn maar kennelijk is het iets als de vrije metselaars je mag er niet zomaar bij!

    BeantwoordenVerwijderen