donderdag 19 mei 2011

Beheersen

Beheersen, raar woord. Gisteravond was het tijd voor een 'beheersingstraining'. Ik wist even niet meer wat het was, maar het is niets anders dan steeds hetzelfde stuk lopen binnen precies dezelfe tijd. Best moeilijk nog ,lijkt mij, als je goed getraind ben. Ik ben langzaam aan het verbeteren en deze 'beheersingstraining' beviel mij wel. De eerste 'set' was 6 keer 2 minuten; starten bij een streep in het zand en dan maar 2 minuten hardlopen, daar aangekomen een markering van een stuk hout/boom/streep op de grond en dan weer terug en dan proberen precies op de zandstreep uittekomen. Het was te doen, Tonny riep de eerste keer nog 'Ursula, we komen precies uit!' en ik riep terug 'we lijken wel ambtenaren!' (begrijp mij niet verkeerd, ik bedoel ambtenaren die niets extra's doen, alleen die zitten niet binnen Ciko, wel daarbuiten). Daarna de tweede 'set'; 4 keer 3 minuten, goed te doen, warmgedraaid en daardoor soepele spieren, ik loop als een tierelier.
Morgenochtend de zaterdagmorgen training; ik heb even gepolst, wordt een leuke groep en mooi weer, ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten