vrijdag 6 mei 2011

Een week verder..















Nu pas weer tijd om te 'bloggen', dochter heeft vakantie en dan heeft moeders vaak ook vakantie, "lang leve het ondernemerschap" zal ik maar zeggen.

Vorige week in Londen was ontzettend leuk om als toeschouwer dit engels tafreel(tje) mee te maken. Eén conclusie; Britten zijn Royal-minded. Van oma's (waar ik mij nog iets van kan voorstellen) tot skaters, iedereen in Hyde-park keek op grote schermen naar het huwelijk. Plaid mee, wijn, pasta's, zitten en zwaaien met vlaggetjes. Heerlijk.
Met verbijstering constateer ik dat Queen Elisabeth nog altijd mateloos populair is, met geschreew wordt ze begroet als zij in de auto voorbij zoeft..we hebben het over een vrouw van 85 en haar man van bijna 90..

Met vriendin Simone veel bijgepraat aan de waterkant van Serpentine, een meer in Hydepark, met muziek en iedereen vrolijk. Wijn, olijven én de zon deze 29ste april 2011 kan voor ons niet meer kapot.

Nog een tip voor Londen-gangers; huur een fiets,goed te doen, alleen het links/rechts is soms een lastig onderdeel..gelukkig wel heelhuids thuisgekomen, ik heb het thuisfront geen verdere details gegeven. Laat ik het er maar op houden; fietsen in Londen is leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten