vrijdag 27 mei 2011

Vrouw alleen

Een rustige duurloop van 17 km met een gemiddelde van 10km per uur. Via de hei en Eerbeekseweg, het Kerkepad, het is goed te doen. Alleen de wind bovenop de hei is zwaar en tel daarbij op het mulle zand. Ik houd mij groot,als vrouw alleen, loop best goed, terug bij Ciko zelfs weer sinds tijden een wijntje gedronken aan de bar. Gezellig. Met Saïd plannen gemaakt voor een loopje.
Alleen vanmorgen met opstaan..ik moest echt opgang komen qua lopen, pijn in bovenbenen, ik vermoed nog een klein nasleepje van de baantraining van afgelopen dinsdag. Ik loop liever de bossen in en de hei op, zoveel mooier.
Zaterdagmorgen weer een lange afstand van rond de 20km, ik ben mij langzaam aan het voorbereiden voor iets groots en wie weet in deze stad; لدار البيضاء

Geen opmerkingen:

Een reactie posten