zondag 29 mei 2011

Verkeerde veiling..

Heel dom van mij, voor het eerst een keer via vakantieveiling.nl meebieden op heel iets anders en vervolgens kaartjes voor de Toppers 'winnen'. Ik schrok me rot. 'En nu?' 'Wie wil er met mij mee?' Een smsje aan Petra met de volgende tekst; 'Ik heb kaartjes voor de Toppers, ga je mee? Ik vind jou er wel een type voor...'. Gelukkig is Petra altijd in voor een feestje, dus 'Ja, leuk!' is het antwoord.. pfiieeeuww..gelukkig.
Gisteravond was het zover; in wit en goud, iedereen, écht iedereen is in wit en goud. Ik sta erbij en ik kijk ernaar, ongelofelijk. Bijna in de nok van de Arena zitten we, prima plek en wat hebben we gelachen. Kinderen voor Kinderen medley, K3 , Jan Smit, zelfs kerstliedjes...iedereen zingt mee en gaat in polonaise bij een aantal carnavalskrakers. Eerlijk is eerlijk met een slok op is dit best leuk maar begrijpen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten