zondag 15 mei 2011

Een afspraakje

En daar sta ik dan weer op de zaterdagmorgen op de parkeerplaats van Ciko. Na drie weken niet op zaterdag gelopen te hebben is het altijd weer spannend hoe de groep is en waar ik sta. Gelukkig heb ik afgelopen dinsdag een afspraakje gemaakt met een aantal medestanders te weten Grace en Saïd, helaas Saïd laat via Gerrie weten dat hij niet meetraint. Eén voordeel gaat het te hard dan kunnen we (Grace en ik ) altijd nog wat afzakken. Gelijk bij het inlopen gaat het hard Weledelgeleerde en koploopster Moniek gaat zo'n 12km per uur. Maar ik laat mij niet (meteen) uit het veld slaan, ik loop dapper mee. Via een leuke, andere route lopen we de Posbank op.
Mul zand en een paardepad is zwaar vooral als we naar boven lopen. Grace en ik lopen dan al achteraan en kunnen de groep niet makkelijk meer bijhouden.
Bovenaan de weg (bij de Posbank) gekomen worden we opgewacht met het verzoekende voorstel dat als we de weg links nemen het korter is 'en dan gaan wij wat sneller en nemen we een lusje extra'. Goed de toon is gezet en samen lopen via de weg en ruiterpaden weer terug naar Ciko. We hebben dan 2 uur op de gewone klok van Grace staan, dus ergens tussen de 16 en 18km hebben we wel gelopen. Prima voor wat onze plannen zijn in november, ik ben er nog niet helemaal over uit, als ik zeker weet dat dit plan werkelijkheid wordt dan laat ik dat (uiteraard) weten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten