woensdag 25 mei 2011

Horeca in Nederland





















Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik ben weleens klant, ik wil voor service (lees; aardige mensen) best betalen. Maar niet aan wat ik vanavond met mijn gezin heb meegemaakt. Gewoon gezellig wat drinken met wat oesters en dan wat bestellen, leek ons leuk. Verhalen over een vorige werkgever, roddels, de oesters die werden neergezet alsof ik er niet zat. Ik had erg veel behoefte om op te stappen. 28 euro moest ik betalen, dat heb ik gedaan en kom er niet meer. Waarom? Praten over anderen waar de klant bij zit; het kan niet.

s'Middags was het al niet beter, op het oude Kema-terrein zit kookpunt (ofzoiets), bij deze géén aanrader. Een broodje? Mevrouw het is 3 uur de lunch is voorbij (het personeel eet broodjes..) Uiteindelijk een broodje geserveert door een leuk meisje, prima. Na dit broodje denk ik, 'een kopje koffie lijkt mij lekker', achter hoor ik het personeel 'vergaderen' en wordt de vraag gesteld 'iemand zin in koffie?'. Ik denk alleen nog maar; deze tent gaat het niet redden..

Wat is dat toch? Aardig zijn tegen mensen die geld bij je uit willen geven, zo moeilijk is het toch niet?

Zonde, gemiste kans en straks als deze tenten het niet redden zich afvragen waat het aan lag..
En net als de meneer in het plaatje, ik gun iedereen zijn/haar restaurant, maar doe is aardig tegen mij gvd..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten